Thursday 10 January 2013





‘N  SEËN


Jy moet  tot ‘n seën wees.  -  Gen.  12:2  (OV)


Here, in die stilte van hierdie môre-uur kom ek na U toe vir vrede, vir wysheid en vir krag …


om die wêreld vandag te sien deur oë vol liefde,
en geduldig, begrypend en sag te wees.
Om deur die voorkoms van dinge te kyk,
en U kinders te ken soos U hulle ken,
en dus in hulle niks anders behalwe die mooie te sien nie.
Maak my ore doof vir skinderpraatjies,
weerhou my tong van die onvriendelike woord,
en laat net seënende gedagtes in my woon.
Laat my so vol blydskap wees, so vriendelik,
dat almal naby my U teenwoordigheid aanvoel.
Beklee my in U skoonheid Heer, dit is my gebed.
Laat U Liefde, Heer, U Lig en Krag,
vandag in en deur my werk en straal,
tot sëen van andere.


Gebed:  Maak my vandag U seën, o Heer!


~ Uit Daelikse Woord ~







No comments: