Saturday 19 January 2013





HOU  AAN

Ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is.  Ek span my in om by die wenstreep te kom.  -  Filip.  3:13-14

Ek hou aan om aan te hou.   Ek glo aan my eie inwonende Christusgees, en aan my vermoë om gebruik te maak van hierdie Wonder wat in my woon, om my doelwit te bereik.

Ek hou aan om aan te hou.  Ek gee nie in nie, en ek gee ook nie toe aan wanhoop en vrees nie.   Ek soek dit wat goed en reg is, en word gelei elke tree van die weg wat ek moet volg.  Vasberade bly my voete stewig op my pad van lig, en vir elke tree wat my nader bring aan my doelwit, sê ek dankie.

Ek weier om stil te staan en uit te wei oor enigiets wat negatief skyn te wees.  Ek weier om enige gedagte of gevoel te aanvaar wat my mikpunt bedreig.  Ek versterk my gees en steun my moraal met my innerlike voorneme om aan te hou aanhou.

Dit waarna ek streef, kan bereik word.  Daar is ‘n sterk, bekwame Gees in my, en met my oë op Hom, JAAG  EK  NA  DIE  WENSTREEP!

Gebed:  Ek hou aan, en JAAG  NA  DIE  WENSTREEP!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: