Sunday 27 January 2013





NET  HIER  BY  MY

Ek is by julle al die dae.  -  Matt.  28:20

Jesus het gesê: “Soek My op vroeg in die oggend wanneer die dag nog jonk is, en Ek sal daar wees vir jou, gereed om die nuwe dag saam met jou binne te gaan.   Roep My aan laat in die aand, en Ek sal jou toevou in My liefde.”

Soek jy Hom nog op vroeg in die oggend en laat in die aand?   Indien nie, begin sommer dadelik om dit te doen, want ‘n beter metgesel deur die dag sal ons nêrens vind nie – beter beskerming deur die ure van die nag is nêrens beskikbaar nie.   En die seën van hierdie waarheid is só maklik om ons eie te maak!   Ons hoef net die Heer van ons hart op te soek, vroeg in die oggend en laat in die aand, en Hy is daar vir ons!

Deur die nag sal Hy ons nie net beskerm nie, Hy sal ook ons siel verkwik, en ons sal weet, want ons sal met ‘n lied in ons hart wakker word.  En ons sal die versekering hê dat  Hy by ons is deur die dag, want die lied sal ons bybly, óngeag die eise wat aan ons gestel word!

Gebed:  Ek soek U op, Heer, elke dag!

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: