Thursday 24 January 2013






VOLMAAKTE  WEG

Die weg van God is volmaak.  -  2  Sam.  22:31  (OV)

Dit maak geen verskil wat die situasie mag wees nie, vandag volg ek die volmaakte weg vir my – die weg van God.  Met vertroue en vol moed stap ek voort op hierdie weg, met my oë God-gerig vir die regte leiding.

Ek bid dat Hy vir my sal wys hoe ek die probleme waarmee ek te doen mag kry, kan oplos.  Oor die toekoms bekommer ek my nie, en die verlede bestaan nie meer nie.  Vandag is ‘n helder, nuwe dag, en die lig wat ek vandag nodig het, sal aan my gegee word.

Ek bid dat Sy liefde in my hart my oë sal oopmaak om andere wat soek, met ligbring-liefde te lei na die volmaakte weg vir hulle.

Ek doen wat ek moet doen, en glo dat God my lei, elke tree van die weg, altyd tot my hoogste heil.  Dis ‘n weg hierdie waarop liefde en vriendskap en harmonie groei en bloei, want dit is die weg van God.

Met Gods leiding wandel ek vandag op die weg wat vir my volmaak is – Sy pad van lig.  Vrolik en bly wandel ek op hierdie pad saam met my dierbare Heer, veilig en geborge in Sy liefde, sterk in Sy krag – die volmaakte weg vir my!

Gebed:  Gods pad van lig is die volmaakte weg vir my.

~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: