Tuesday 15 January 2013





GOD  IS


Daar is net een … God en Vader van almal:  Hy wat … in almal woon.  -  Ef. 4:5,6


Omdat God is, is ek, want na sy beeld en gelykenis het Hy die mens geskep.

God is Lig, en in sy Lig is ek ‘n lig-mens.

God is Liefde, en in sy Liefde is ek ‘n omgee-mens.

God is Krag, en in sy Krag is ek ‘n wenner!

God is die bron van lewenskrag wat pols in my hart en vloei in my are – en ek is sterk en gesond.

God is die wonder in my wat my omskep in ‘n geestelike wese, wat my laat groei en gedy tot ek nie meer net sy kind is nie, maar ‘n volwasse seun of dogter wat meewerk om Sy koninkryk ‘n werklikheid te maak op hierdie aarde.

God is my Krag, my Liefde en my Lig – hoe groot die wonder – hoe diep my dank!

Mag ek nooit die wonder van my mens-wees in Hom enigsins skade aandoen of afbreek nie, maar altyd die baken van lig wees wat ek is in Sy Heerlikheid, Liefde en Lig!


Gebed:  God is my Krag, my Liefde en my Lig!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: