Monday 21 January 2013





LEIDING

Die Here sal jou altyddeur lei. -  Jes. 58:11

Christus woon binne-in my, en deur Hom is al die wysheid wat enige mens ooit nodig mag hê, onvoorwaardelik en te alle tye tot my beskikking.  Hoe kan ek ooit genoeg dankie sê vir hierdie grootse wonder my toebedeel, en hoe moet ek te werk gaan om dit te benut?

Die sleutel is om my diepste heiligdom binne te gaan, waar die deur altyd oopstaan vir my.  As ek skielik voor ‘n kruispad te staan kom, met verskillende paaie wat voor my afdraai, is ons Here Jesus die een wat my lei op die regte en die heel beste pad vir my.  Ek stil my vraende, soekende gedagtes en kyk op na Hom.  Nuwe idees vou voor my oop – ek weet wat om te doen, en in Sy goddelike krag doen ek dit.

Hoe eenvoudig of ingewikkeld ‘n probleem ookal mag wees, ek wéét ek kan te alle tye staatmaak op die grenslose wysheid van Hom wat my gedagtes helder verlig.  Hy sal my nooit ooit in die steek laat nie, nooit daarin faal om my begrip te verhelder nie.

Elke dag nader ek vir God vir die moed, die krag en die wil om te reageer op die leiding en inspirasie wat van Hom af kom.

Gebed:  Dankie Heer, dat U my altyddeur lei.

~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: