Saturday 19 January 2013





GELOOFSKRAG

Alle dinge is moontlik vir die een wat glo.  -  Mark. 9:23  (OV)

Begin ek vanoggend sommer vroeg-vroeg al dink aan al die verantwoordelikhede wat vandag op my wag, en wonder stilweg of ek ooit in staat daartoe sal wees om alles reg en goed na te kom – glo ek dat ek kan?   Maar dan word ek stil voor die Heer van my hart – ek maak Sy krag ook my krag en met moed en durf sê ek:  “Ja, ek kan!”  want ek glo in die krag van my eie inwonende Christus wat my ‘n wenner maak op elke gebied van my lewe.

Wat vandag ookal vir my mag oplewer, ek glo dat alles slegs meewerk tot my hoogste heil, en al lyk die uitdagings soms hóé donker, met God aan my kant, wat is daar om te vrees?  Teëspoed is daar om te leer en te groei, voorspoed is daar om dit wat ek geleer het, uit te leef.

Ek glo vas:  VIR  GOD  IS  ALLES  MOONTLIK,  (Matt. 19:26), en wonder-vervulde moontlikhede gaan voor my oop in Sy heerlikheid, liefde en lig – vir my, en vir almal om my.

Ek glo, ja, ek sal aanhou glo in God wat oor alles heen heers!

Gebed:  Ek glo, en alles is moontlik!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: