Sunday 5 May 2013





AS  JY  OUER  WORD


Lees – Psalm 92


Selfs in hulle ouderdom sal hulle nog toeneem in krag.  Hulle sal fris en lewenskragtig wees (Ps 92:15).


Wanneer ‘n mens ouer word, beteken dit nie dat  jy vir God minder werd is nie, soos dalk vir ander mense nie.   Soos die palmboom kan jy ook jou krag in die Here vind, in jou ouderdom fris en lewenskragtig wees, en selfs toeneem in krag.   Jy kan vir jou kinders en kleinkinders ‘n voorbeeld wees van God se genade;  jy kan hulle help met jou ryper insig, en jy kan aanhou vrugte dra vir jou Here.


Gebed:  Hemelse Vader, dankie dat ek, ook wanneer ek nie meer jonk is nie, my krag in U kan vind.  Help my om altyd vir U vrugte te dra.


*’n Christen kan steeds vir die Here werk en vrug dra al is hy nie meer so jonk nie.*


~ Nina Smit ~


1 comment:

Petra said...

Oh my my wooow, wees geseënd - verseker is die hand van die skrywer, haar
gedagtes geseënd en vol vrug, verseker trek sy sap van die wynstok en sy die lote, haar lote vol, soet sappige wysheid. Dié Meester van Alle Wysheid, haar mentor wat haar sal lei en onderrig in al haar weë. Spreuke1:5;laat die wyse luister, dan sal hy insig vermeerder, en die verstandige sal verstandige gedagtes verkry,.... Shalom