Wednesday 15 May 2013





LEIDING


Die Here sal jou altyddeur  lei.  -  Jes.  58:11


Al weet ek die besluit wat ek geneem het, is reg, is ek tog huiwerig om dit summier deur te voer.  Ek doen dit omdat ek weet God is in beheer van my lewe en alles wat my aangaan, en in my stil uur van gebed sal Hy my inspireer sodat ek presies die regte stappe neem in die uitvoering van my besluit.  Hy vra my aandag, en so gee ek dit vir Hom.

Met my aandag op Hom toegespits, maak ek Hom my eie – Hy maak my Sy eie, en lei my altyd tot my hoogste heil.  Ek pak niks sommer halsoorkop aan nie, maar bly kalm en rustig, want ek weet  Hy wat in beheer van my lewe is, sal my beskerm en behoed, inspireer en lei, in alles wat my aangaan.

Die rus en vrede, krag en insig, wat ek weerspieël in my handel en wandel elke dag, getuig van my eenheid met my Heer en die vertroue wat ek in Hom het as my leidsman en raadgewer.  Sy plan is stadig maar seker besig om in my lewe te ontvou, en ek is oop daarvoor.


Gebed:  Dankie, Vader, vir U lig so helder op my lewenspad.


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: