Thursday 9 May 2013





GESKENKE



Maar wie van die water gedrink het wat Ek hom sal gee, sal in alle ewigheid nooit dors kry nie.  -  Joh 4:14



God het aan my die geskenk van die lewe gegee .......... ♥
Ek neem dit in ontvangs en loof die werkinge daarvan dwarsdeur my hele  wese. 
Dankie Heer, vir die geskenk van lewe!


God het aan my die geskenk van liefde gegee .......... ♥
Ek neem dit in ontvangs en deel die seëninge daarin opgesluit met my medemens.
Dankie Heer, vir die geskenk van liefde!


God het aan my die geskenk van geloof gegee .......... ♥
Ek neem dit in ontvangs en gebruik dit sodat dit al hoe sterker kan word.
Dankie Heer, vir die geskenk van geloof!


God het aan my die geskenk van blydskap gegee .......... ♥
Ek neem dit in ontvangs en my hart loop oor van blydskap – en almal word ook daardeur geseën.
Dankie Heer, vir die geskenk van blydskap!


God het aan my die geskenk van wysheid gegee .......... ♥
Ek neem dit in ontvangs sodat ek al Sy geestelike gawes  aan my met wysheid kan gebruik.
Dankie Heer, vir die geskenk van wysheid!



Dankie Hemelse Heer, vir  u geestelike gawes sonder einde.



Gebed:  Dankie Heer, vir *AL* U wonderlike geskenke!




~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: