Saturday 18 May 2013





VRIENDELIKHEID


Lees – Filippense 4:4-9


Die vrug van die Gees ... is ... vriendelikheid  (Gal 6:22).


Daar is ‘n spreekwoord wat sê:  “Vriendelikheid is die aansteeklikste ding op aarde.”  Toets maar of dit waar is deur wanneer jy in die straat loop mense met ‘n vriendelike glimlag te groet.  Jy sal sien, vreemdelinge sal jou net so vriendelik teruggroet.  Boonop kos vriendelikheid niks en beteken dit so baie vir ander.

Vriendelikheid beteken ook om ander só te behandel soos jy self behandel wil word.  Dit is om te gee van jouself sonder om iets terug te verwag.  Oswald Saunders het gesê dat om vriendelik te wees, is om met die Here se gesindheid na ander te kyk.

Kan ander aan die vriendelikheid wat uit jou straal, sien dat die Heilige Gees in jou lewe teenwoordig is?


Gebed:  Heilige Gees, maak my vriendelik met al die mense om my, ook met dié wat ek nie ken nie.  Help my om met God se oë na hulle te kyk.


*Vandag gaan ek vriendelikheid kwistig uitdeel aan almal om my.*


~ Uit Dagboek vir die Vrou deur Nina Smit ~








No comments: