Friday 23 October 2015

God se liefde










God se liefde


Hiérin is God se liefde vir ons geopenbaar:  sy enigste Seun het Hy na die wêreld toe gestuur sodat ons deur Hom die lewe kan hê.  -  1 Johannes 4:9


Hemelse Vader,


Ek loof U vir u
onvoorwaardelike, onbegryplike liefde vir my
wat U bewys het
deur u Seun vir my aan die kruis te laat sterf. 
Ek loof U dat U my liefhet,
al weet U presies hoe sleg en sondig ek is
en dat ek dit maar nie regkry
om u gebooie te gehoorsaam nie. 
Baie dankie dat ek niks hoef te dóén
om u liefde te verdien nie
omdat dit reeds myne is. 
Ek wil dit nou met albei hande vir my neem
en hierdie liefde ook vir ánder aanbied
deur hulle op dieselfde manier lief te hê. 
Gee dat u liefde vir my die basis sal vorm
van my liefde vir ander mense.


Amen


Nina Smit  :  Elke dag ‘n vreugdepad

  Dierbre Jesus / Facebook
Aan God die drie-enige, alleen die eer!



(Die uitsendings van al my boodskappe, hang af van die stabiliteit van my internet konneksie.  Wanneer daar dus onderbrekings daarin is, sal daar ongelukkig ook geen boodskappe uitgestuur kan word nie.)


Boodskappe beskikbaar per epos – kontak my by:
poppieoosthuizen @ gmail.com







No comments: