Monday 22 February 2016

Jy is geliefd








JY  IS  GELIEFD


Moet Ek self meegaan om jou die rusplek te verskaf?  -  Eksodus 33:14 (Ou Vertaling)


Jy is *nóóit* alleen nie.  God is *áltyd* mét jou, dwarsdeur die dag is Hy met jou én in die aand is Hy óók met jou.  Of jy wakker is óf slaap, jy is áltyd in Sý sorgsame teenwoordigheid.


Ómdat God jou liefhet, kan jy *áltyd* geliefd voel.  Ómdat God jou liefhet, is jy ook in staat om *ánder* mense lief te hê.  Ómdat God jou liefhet, is jou hart vol vreugde en kan jy ‘n *lóflied* sing.


Ómdat jy ‘n *kind* van God is, ly jy géén geestelike gebrek nie en word jy nie vasgehou deur die verlede nie.  Jy kan rustig voortgaan op die pad wat vir jou bestem is deur God ons Vader, gevul met *Sý* versekering en met die seker wete dat jy elke oomblik besig is om te leer en te groei in Hom.


Ómdat God mét jou is, en omdat Hy *jóú* liefhet, is jy belángrik en nódig.  Jy is *úniek* en wónderlik. 


Ómdat God mét jou is, het jy báie om aan andere te gee.  Ómdat Hy jou *líéfhet*, is jy vandag geseënd en sal jy aanhoudend op verwagte én onverwagte maniere geseën word in die toekoms.


Gebed:  Ek is *nóóit* alleen nie.  God is áltyd *róndom* my!



~ Uit Daelikse Woord Aangepas ~


  Jesus se Dogterkind / Facebook
Aan God drie-enig, alleen die eer!



(Die uitsendings van al my boodskappe, hang af van die stabiliteit van my internet konneksie.  Wanneer daar dus onderbrekings daarin is, sal daar ongelukkig ook geen boodskappe uitgestuur kan word nie.)




Boodskappe beskikbaar per epos – kontak my by:
poppieoosthuizen @ gmail.com





No comments: