Tuesday 29 November 2011





EK SEËN JOU


Geliefdes, ons moet mekaar liefhê.  – 1 Joh. 4:7


Ek glo in jou omdat ek in Christus wat in jou woon, glo.  Ek bid nie dat jy moet  beter wees as wat jy is nie, ek bid dat jy so goed moet wees as wat jy is.  Ek bid dat jy jou ware Christus-self moet weerspieël in jou lewe.

Ek bid nie dat jy gelukkig moet wees op die manier wat ek dink jy moet gelukkig wees nie. Ek bid net dat jy jou inwonende lig moet volg wat altyd lei tot geluk en vervulling.

Ek bid nie dat jy sonder verantwoordelikhede moet wees nie.  Ek bid dat jy vry van onrus en kommer sal wees, dat jy die wyse, vreeslose, oortuigende, bekwame wese sal wees wat jy in Sy Gees is.

Ek bid nie dat jy aan my idee van sukses en bereiking sal voldoen nie.  Ek bid dat jy jou Godgegewe vermoëns en talente sal verbeter en op jou eie unieke en wonderlike manier daaraan uitdrukking gee.

Ek bid vir jou omdat ek weet jy is Gods geliefde kind.  Ek seën jou sonder voorbehoud.  Ek het jou lief soos God jou liefhet.


Gebed:  Geliefde, ek het jou lief!


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: