Monday 21 November 2011



VOORSPEL POSITIEF EN GOED

U het alles aan hom onderwerp. – Ps. 8:7

Wanneer ek negatiewe voorspellings aangaande die toekoms hoor verkies ek om in God te glo as die een teenwoordigheid en die een krag wat aan die werk is in ons en in ons wêreld.

“Wat is die mens dat U aan hom dink,
en die mensekind dat U hom besoek?
U het hom ‘n weinig minder gemaak as ‘n
goddelike wes
en hom met eer en heerlikheid gekroon
U laat hom heers oor die werke van U hande.”

Ek voel verhewe, gelukkig en optimisties.  Ek weet dat as ek in God glo, ek my eie positiewe voorspellings kan maak.  Ek vul my dae met voorspellings van vrede op aarde en welwillendheid jeens almal.  Ek voorspel vir my geliefdes konstante beskerming en die vervulling van elke visioen van goedheid.  Ek voorspel vir myself ‘n gedurig groter wordende geleentheid om aan die lewe te gee en om die lewe aan my te laat gee op nuwe en wonderbaarlike maniere.

Gebed:  My geloof is in God, die Goeie.

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: