Sunday 30 August 2015

Gebed vir die uitdaging van ouer-wees





Gebed vir die uitdaging van ouer-wees


Hemelse Vader,


Báie dankie dat U die ontsagwekkende opdrag
van ouer-wees aan mý opgedra het.
Dit dryf my dikwels op my knieë,
maar dankie ook dat U nóóit iets aan ons opdra
sónder om aan ons ook die genáde te gee om dit uit te voer nie.
Trek my náder aan U sodat ek my kinders kan lei.
Ontbránd in my groter verlange, konsekwentheid
en getrouheid in gebed.
Bemágtig my deur u Gees om ‘n bíddende ouer te wees,
een wat nie my kinders net van geloof léér nie, maar dit ook lééf.
Gee dat élkeen van my kinders sal voel daar’s ‘n oop kanaal
na mý, hulle aardse ma of pa toe,
sodat hulle sal verstaan dat hulle te éniger tyd na Ú toe
kan gaan en wéét U sal liefdevol na hulle luister.
In Jesus se Naam.


Amen



Cheri Fuller  :  Kinders wat bid kan die wêreld verander



  :  Koningsdogters vir Jesus Page @ Facebook
Aan God die drie-enige, alleen die eer!






poppieoosthuizen  @  gmail.com

No comments: