Thursday 13 December 2012





BLYDSKAP


So ‘n mens dink skaars na oor wat in sy lewe gebeur, so vol is hy van die blydskap wat God gee.  – Pred. 5:19


Hoe heerlik om so vol blydskap te wees dat ‘n mens skaars dink oor wat in jou lewe gebeur.  En wanneer is ‘n mens dan só vol blydskap?  Slegs wanneer hy leef vanuit die liefde van die Heer van sy of haar hart.  Slegs wanneer hy of sy Christus ken as die oppergesag in héél sy of haar lewe.

“Heer, U is die vreugde wat my opbeur wanneer ek soms af voel.  U is die krag wat my aanspoor om blymoedig voort te gaan wanneer ek bekommerd is oor die uitdaging wat voor my lê.

In die stilte van my diepste heiligdom binne-in my plaas ek U elke dag in beheer van my lewe en alles wat my en my geliefdes aangaan, en met ‘n vreugde diep en suiwer, sien ek die wonder van Gods lewenskrag in en deur alles en almal om my pols, en ek sê dankie dat ek deel kan wees van Sy grootse skepping.

Heer, dit is U dag hierdie.  Vandag sal ek U dien.  Ek sal U krag, U liefde en lig uitleef teenoor alles en almal wat my pad mag kruis.  Ek sal vandag sing en vrolik wees op my pad van lig.  Ek sal vandag met liefde gee en gelukkig wees!”


Gebed:  Vandag gee ek met liefde en is, o, so bly!


~ Uit Daeliksewoord ~








No comments: