Sunday 16 December 2012






KIND VAN DIE LIG

Ek is die weg en die waarheid en die lewe.  -  Joh.  14:6

Dierbare Kind van die Lig, staan op in die Krag van jou Ware Self wat Ek is in die krip van jóú hart.  Staan op en maak My lig ook jou lig, en die Lig wat van jou afkomstig is, sal enige blom en struik totaal oortref.  Helderder as die son sal dit wees!  En soos die plante reageer op die lig van die son, so sal álmal wat jy vandag mag teëkom, reageer op die lig wat so helder skyn vanuit jou hart – My tuiste!

Elke dag bid jy saam met jou Ligvriendekring vir Lig vanuit die denke van Hom om ook jou denke helder te verlig.  Geliefdes in die Lig,  Ek hoor julle bede – Ek sien hoe die Lig in die denke van elkeen van julle wat so saam bid, al hoe helderder skyn.  Kyk soos Ek kyk, en jy sal self sien dit wat Ek sien – jy sal sien hoe jou brein al hoe helderder verlig word, jy sal sien hoe hierdie Lig in en deur heel jou wese skyn, en hoe geen duisternis kan staande bly voor die Lig wat jy is nie!

Dierbare Kind van die Lig, staan op in die Krag van jou Ware Self!

Gebed:  Vandag staan ek op!

~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: