Wednesday 26 December 2012





LEIDING


Die Here sal jou altyddeur lei … Jy sal wees … soos ‘n fontein waarvan die water nie opdroog nie.  – Jes. 58:11


Dankie Dierbare Here Jesus, dat U nooit moedeloos raak met my nie, al is ek somtyds so geneig is om te wil tou opgooi.  U laat my altyd verstaan dat daar ‘n weg is deur elke krisis – ‘n antwoord op elke liewe uitdaging in die lewe.

Hoe gráág wíl ek nie altyd na U luister nie, Liewe Heer van my hart!   Of die uitdaging nou groot is of nie so groot nie, U lig is altyd daar om my te lei.  U laat elke donker wolk wat oor my mag hang verdwyn, en ek sien en volg weer U lig wat só helder voor my skyn.

Van dag tot mooie dag lei U my en rig U my, Dierbaar Heer, en wat méér is, U openbaar elke mooie dag aan my die goue geleenthede wat op my wag om te gebruik en te benut.  Die wonder van U teenwoordigheid in my en om my, is vir my ‘n riem onder die hart, en my hele wese reageer daarop.  Voorwaarts en opwaarts op my pad van lig wandel ek, gelei, geliefde en geïnspireer deur U, my geliefde Hemelvader, so ver ek gaan.

U lei my áltyddeur, en ek sê vir U dankie, dankie dierbare Heer daarvoor.


Gebed:  U Heer, lei my en rig my altyddeur!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: