Thursday 13 December 2012






INNERLIKE  VREDE


Ek het jou nog altyd liefgehad.  -  Jer.  31:3


Hoe heerlik die wete dat God my liefhet, ‘n ewigdurende liefde sonder einde.  Hoe diep die rus en vrede wat my siel binnevloei as ek hierdie liefde my eie maak.  Oor en oor herhaal ek die woorde:

God het my lief.   So dikwels herhaal ek dit, dat die diepe betekenis  daarvan begin deurdring in my gedagtes, en die vrede en diepe rus wat hierdie woorde teweegbring in my hart en in my siel, kan nie deur enige persoon of ondervinding aan my gegee word nie.

God het my lief.   My lewe is vol en bedrywig, maar die vrede in my hart is soos ‘n kussing tussen my en al die stampe en stote wat ek in die loop van die dag mag ervaar.

God het my lief.   Ek is Sy geliefde kind, ‘n deel van hierdie wêreld wat Hy geskep het, deel van die orde wat heers oor heel Sy skepping.  Hy, die een krag en die een mag in die heelal, sien ook om na my, Sy mensekind, omdat Hy my liefhet.

God het my lief.   Hoe meer ek hierdie waarheid my eie maak, hoe dieper word my dank, en hoe groter die vrede in my gemoed.  Vir ‘n liefde só groots en só onvoorwaardelik – dankie, baie dankie, Dierbare Hemelvader!


Gebed:  God het my lief!


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: