Thursday 20 December 2012





HEMELSE  OMHELSING


Wie deur die Here bemin word, is veilig by Hom, skuil altyd by Hom en leef onder Sy beskerming.  -  Deut.  33:12


Daar kom tye wat ek net alleen wil wees.  Dit beteken nie dat ek nie omgee vir andere en die hulp wat hulle my probeer gee nie waardeer nie – ek gee om – maar diep in my hart weet ek dat die die regte antwoord slegs by die Liefdesbron binne-in my sal vind.

Dan kom daar ook tye wat ‘n vriendelike omhelsing vir my so baie beteken.  Dit verseker my daarvan dat daar nog liefde in omloop is – dit verseker my van die liefde van my Hemelheer waarin ek steeds so sag en teer toegevou word.  Waar ek ookal mag wees, Hy is áltyd daar om my in Sy oneindige liefde toe te vou en te onderskraag.

Sy teer omhelsing is my stok en my staf deur die lewe heen – dit vertroos my en help my deur elke uitdaging.  Omvou in Sy tere liefde is daar niks op aarde om te vrees nie, want ek is so veilig by die Een wat my skuiling bied teen al die aanslae van die lewe heen – die Een onder wie se beskerming ek leef, ál die dae van my lewe.


Gebed:  In Gods tere omhelsing vind ek altyd rus!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: