Sunday 16 December 2012





DEERNIS

As een lid ly, ly al die lede saam;  en as een lid geëer word, is al die lede saam bly.  -  1 Kor. 12:26

As ek my daarop toelê om my innerlike Christusself ten volle uit te leef, sal  ‘n diepe menslikheid en deernis sigbaar wees in alles wat ek doen en wat ek sê.  Met volle oorgawe, kan ek my tyd en energie gebruik om andere om my te help, en hoe meer ek gee, hoe meer sal ek hê om te gee, want die voorraad waaruit ek liefde en deernis, lig en krag put, kan nooit uitgeput raak nie.

Ek ken Hom in die oggend en ek ken Hom in die aand – ek praat met Hom deur die dag, en niks en niemand kan die rus en kalmte van my siel versteur nie.  Sterk staan ek in Sy liefde en lig, sterk is die ligbring-liefde wat ek met soveel deernis en begrip aan andere gee wat ly.

Soms is woorde nie nodig nie, maar my liefdevolle gedagtes en gevoelens, kan aangevoel word en ‘n verskil maak.

Ek doen dit wat ek weet ek moet doen, soos gelei in Gods lig, en ek bid dat ek altyd net die regte woorde moet gebruik, die regte gesindheid moet openbaar, tot seën van my medemens.

Gebed:  Geseënd is elkeen wat my pad mag kruis.

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: