Thursday 27 December 2012





GODS GENADE

Stefanus, aan wie God baie genade en krag gegee het, het groot wonders en tekens onder die volk gedoen.  -  Hand. 6:8

Waar ek ookal mag gaan, en wat ek ookal mag doen, Gods genade is altyd daar om my op te hef en te onderskraag.  Ek is Sy geliefde kind, en in Sy liefde en genade speel Hy ‘n aktiewe rol in alles wat my aangaan – en in alles wat ek doen.

As ek hierdie grootse genade van my Heer my eie maak, is die regte leiding op die regte tyd daar, en in Sy krag kan ek die hoogste sport behaal in wat ek ookal mag nastreef.  As ek aan die ander kant dalk ‘n fout maak, is dit weereens Sy genade wat my leer hoe om die fout te omskep in ‘n seën, tot my hoogste heil.

Alles wat ek doen en alles wat ek ontvang, is die direkte resultaat van die werkinge van Gods genade in my lewe.  Hy voorsien aan my die sleutels tot Sy koninkryk van oorvloed, en ek is ryklik geseën.  Ek gebruik die sleutels om deure oop te sluit wat lei tot ‘n gelukkige, vol en ryk lewe.

Seëninge uit Gods koninkryk van lig, te veel om op te noem, word op my uitgestort as ek my verlaat op die werkinge van Gods genade in my lewe.

Gebed:  Gods genade is aktief op elke gebied van my lewe.

~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: