Wednesday 12 December 2012






OOK DIT SAL VERBYGAAN


Die wat op die Here vertrou, kry nuwe krag.  -  Jes. 40:31


Daar word vertel dat ‘n koning eenkeer vir sy wyse manne gesê het om net een sin vir hom te gee wat onder alle omstandighede van toepassing is.  Hulle antwoord was: “Ook dit sal verbygaan.”

En dit is ook ‘n gedagte wat my weer moed gee wanneer ek voel dat alles wat nou met my gebeur darem net te erg word.  Al lyk dit asof daar nie ‘n manier is waarop ek ‘n oplossing gaan vind nie, word ek net stil, wend my na binne, en laat alles in die bekwame, liefdevolle hande van Hom wat daar woon.  Rus en vrede vul my gemoed, en ek weet – ook dit sal verbygaan.

Alles is tydelik van aard, en wat ookal gebeur, dit sal verbygaan en ek sal anderkant uitkom, sterker en wyser.  Dit wat ek nou as ‘n uitdaging sien, is in werklikheid net nog ‘n eksamen wat ek moet aflê – nog ‘n les wat ek moet leer op die hoofweg van die siel.  En wanneer dit afgelê is, sal ook dit verbygaan, en ek sal geestelik soveel sterker wees.


Gebed:  Ook dit sal verbygaan.


~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: