Monday 17 December 2012





LAAT LOS LAAT GOD

Ek versterk jou, Ek help jou. – Jes. 41:10

Wanneer ek ontsteld of hartseer voel, en gedagtes oorheers my gemoed, is dit tyd om stil te word en my diepste heiligdom binne te gaan, die plek waar my Heer altyd op my wag.

En daar, in die stilte van my siel sê Hy vir my:  “Moenie hartseer en ontsteld wees nie my kind, Ek is by jou!  Ek versterk en vertroos jou.  Ek hou jou vas teen my bors en vee jou trane af.”

Wie kan dan nog ongelukkig wees met die aanhoor van sulke kragtige trooswoorde?  Van alle ontsteltenis raak ek ontslae want ek weet my dierbare Heer is in bevel van my lewe.  Hy neem alle sombere gedagtes weg en  loop elke tree van die weg saam met my.  Niks is bestand teen Sy krag, liefde en lig nie.

My Heer is my metgesel, my leidsman, my ware bron van inspirasie en ek kyk op na Sy helder lig wat vertroostend oor my skyn.

Gebed:  Ek laat los en laat God oorneem!

No comments: