Friday 28 December 2012





♥ VRIENDELIKHEID ♥

Die liefde is lankmoedig en vriendelik.  -  1 Kor 13:4  OV

Wanneer daar ‘n glimlag op my lippe is, kan ek nie dink aan  onaangename dinge of ongeduldige woorde uitspreek nie.  Met ‘n glimlag op my lippe dra ek warmte en vriendskap oor aan andere.
Vandag glimlag ek! ♥

Met ‘n lied in my hart erken ek die inherente goedheid wat daar in die ganse skepping is.  Met ‘n lied in my hart bly ek die hele dag kalm en rustig en kan ek my blydskap met ander deel. 
My hart sing vandag die hele dag! ♥

Met vriendelikheid teenoor almal deel ek die seëninge uit wat ek vandag het om uit te deel.  Alles wat ek vandag doen, gaan goeie verhoudinge en harmonie om my bevorder.  Ek het begrip vir ander, is geduldig, in dink aan die behoeftes van ander en is gedurig op die uitkyk vir geleenthede om liefde en vriendelikheid te betoon.
Vandag is ek vriendelik en behulpsaam! ♥

Ek onderneem plegtig om vandag met ‘n glimlag op my lippe en ‘n lied in my hart, vriendelik te wees teenoor  ♥ elke persoon ♥ wat my pad mag kruis!  Selfs óók teenoor mense wat lelik optree teenoor my, want een of ander tyd gló ek, gaan die voorbeeld van my vriendelikheid, ook ‘n glimlag op hulle gesig en ‘n lied in hul hart bring! ♥

Gebed:  Vandag is ek vriendelik en lankmoedig Heer!







No comments: