Thursday 24 September 2015

My mamma sou vandag 105 gewees het ღ






Vandag word daar fees gevier

in die hemel

en engele sing die mooiste

verjaardag liedjies vir my spesiale 

MAMMA

Hoe graag sou ek nie weer

omsirkel in haar arms wou staan nie!

Maar sy is waar sy die meeste tuis sou wees

by haar VADER in die Hemel!




MOEDERLIEFDE


Hoe diep is Moederliefde!
Wie ken die moederhart -
so vol van teer emosies -
So dikwels vol van smart.
Dis sterk en onselfsugtig,
sal altyd stand kan hou.
Niks kan dit ooit vernietig,
dit laat weigel of verflou.
Dit vergewe -
dis toegeeflik,
al stel ander stoms teleur.
Daardie liefde sal nooit feil nie,
al sou pyn die hart verteer.
In verdoeming en vervolging,
hou die moederliefde stand,
gloei dit met die glans en glorie
van 'n egte diamant.
Dis gelowig,
vol vertroue,
sal die grootste mag trotseer.
Dis so diep,
so onverklaarbaar
soos die skepping van die Heer.
Dis 'n grootse skeppingswonder,
vol van glorie -
vol van krag,
en so sprekend van 
Gods Grootheid 
en Sy eie Liefdemag.


~ Helen Steiner Rice ~



(My mamma en ek het die ispirerende kaartjies in die Pitco Tee pakkies 
van Helen Steiner Rice bymekaar gemaak en saam gelees
toe ek maar net 'n jong dogtertjie was.
So ook die Daelikse Woord boekies wat sy my leer lees het,
sodat haar meisiekind op die regte spoor moet bly.
En jy het dit reggekry my Liewe Mamma,
want ek doen dit vandag nog,
al is ek so ampertjies 70!
Baie dankie daarvoor my Mamma!


{{{ Elke daggie 'n dag nader tot ons mekaar weer sien }}}

ღ Jouse Meisiekind ღ


© Poppie Oosthuizen




No comments: