Monday 28 September 2015

Ek bid vir jou!








EK BID VIR JOU


U is met my.  -  Ps 23:4 (OV)


Geliefde, ek bid vir jou vanuit my eie diepste heiligdom van krag, en ek sien hoe ‘n stráál van lig vanaf my denke jou denke verlig.  Jy neem die regte besluite, word gelei op die regte weg – die weg van lig – en met die insig en begrip wat jy aan die dag lê, is jy ‘n wénner in Jesus!


Ek bid vir jou, en ek sien hoe die liefde in mý hart soos ‘n helder stroom ook jóú hart binnevloei.  Liefde wat beskérm, liefde wat vertróós en rús bring, dit bid ek jou toe, en ek sien hoe jy kálm en rústig, *veilig toegevou* in Góds liefde, élke nuwe dag begin.


Ek bid vir jou, en ek sien hoe ‘n krágstroom van gebed jou héle wese verlig, en jy staan stérk en vól moed, wát die uitdaging voor jou óókal mag wees.


Geliefde, om te bid vir Góds lig, sý liefde en sý krag vir jou, gee ek vir jou die gróótste geskenk wat ek óóit vir jou kan gee.  Mag Hý wat die liefde *sélf* is ook jóú hart oopmaak, totdat jy spóntaan saam met die psalmdigter kan uitroep – U is waarlik met My!  U stok en U staf die vertroos my!”


Gebed:  Geliefde, ek *bíd* vir jóú, en síén jou ‘n wénner!!!



~ Uit Daelikse Woord  Aangepas ~


  :  Koningsdogters vir Jesus Page @ Facebook
Aan God die drie-enige, alleen die eer!



Boodskappe beskikbaar per epos – kontak my by:
poppieoosthuizen @ gmail.com



3 comments:

Anonymous said...

Ver good sharing thanks :)
guzellik-adresim.blogspot.com.tr
Follow and Search please :)))

Unknown said...

Looks like a good way to eat
______________________________________________
FIFA 16 Coins Kaufen

Anonymous said...

nice post......whatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp statuswhatsapp status